فروشگاه اینترنتی برترین ها

بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

فروشگاه اینترنتی برترین ها

بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

آموزش کار با نرم افزار pivot

  آموزش کار با نرم افزار pivot

با عرض سلام و ادب خدمت شما عزیزان

با بالا رفتن دلار و بیتکوین کار با نرم افزار های که بیتکوین میدن با ارزشتر شده .حال ما یک نرم افزار به شما عزیزان معرفی می کنیم که به صورت مرتب و روزانه می توانید کسب درآمد کنید:

آموزش کار با نرم افزار pivot

از طریق نرم افزار pivot میتوانید درامد روزانه بالای ۶ دلار کسب کنید این درامد در این اوضاع اقتصادی بسیار مناسب می باشد برای کسب چنین درامدی اصولی که در این پست گفته میشود را رعایت کنید تا به هدف اصلی خود دست پیدا کنید .

برای شروع ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کنید و نرم افزار را دانلود نمایید سپس بعد از دانلود ان را بر روی گوشی خود نصب کنید .

 

 


پس از ورود به این برنامه با صفحه اصلی این برنامه مواجه خواهید شد . که همانند تصویر زیر می باشد :

 

در اولین

  اولین قدم باید ایمیل خود را جهت ورود وارد کنید برای این کار ابتدا بر روی گزینه Log in که در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید :

صفحه ای همانند صفحه زیر برای شما باز میشه ، بر رای ورود میتوانید از جیمیل و یا فیسبوک استفاده کنید .

همان گونه که در تصویر زیر مشاهده میکنید پس از وارد کردن ایمیل مشخصات شما در بالای نرم افزار نشان داده میشود .همانند تصویر زیر

در این نرم افزار برای کسب درامد ۳ کار را باید بصورت روزانه انجام دهید . فقط کافیه ۲ هفته این کار هایی را که در این پست گفته میشود را انجام دهید .

۱- دعوت از دوستان:

 پس از این که دوستان خود را دعوت کردید علاوه بر آن 10,000 پاوری که میگیرید، 10% از پاور جمع آوری شده آنها را هم میگیرید.

 برای مثال اگر زیرمجموعه شما از هر پست 100 پاور بدست بیاورد شما 10 پاور خواهید گرفت و همچنین اگر زیرمجموعه های شما دوستان خود را به این نرم افزار دعوت کنند علاوه بر اینکه زیرمجموعه های شما 10000 پاور میگیرند شما هم 1000 پاور خواهید گرفت.

 ۲- مشاهده پست ها

 شما با خواندن پستهای شبکه های اجتماعی 100 پاور میگیرید ، که در روز حداکثر 20 پست میتوانید ببینید و 2000 پاور میگیرید.

 با ورود به گزینه دوم میتوانید پستهای دیگران را ببینید که در زیر پست ها یک دکمه نارنجی رنگ READ & SHARE FOR POWERخواهید دید. آن را انتخاب کنید سپس در صفحه جدید پایین پست، گزینه سبز رنگ GET READ POWER را کلیک کنید و 100 پاور پاداش بگیرید

 ۳- دعوت دوستان به استفاده از این برنامه

با دعوت از دوستان خود میتوانید 10000 پاور هدیه بگیرید.با کلیک بر روی این گزینه، در پنجره جدید باز شده بر روی INVITE MY FRIENDSکلیک کنید و لینک زیرمجموعه‌گیری خود کپی و برای دیگران بفرستید.
    توجه:

باتوجه به اینکه اپلیکیشن PIVOT به تازگی کارش رو شروع کرده و هنوز خیلی فراگیر نشده ، شما هر چه زودتر در این اپلیکیشن عضو بشید و فعالیت کنید ،‌ می تونید سهم بیشتری از اون 4 بیت کوینی که روزانه بین همه پاورهای جمع شده تقسیم میشه ببرید.

 

پس زمان رو ازدست ندید و از طریق لینک زیر ، این اپلیکیشن رو دانلود و نصب کنید:

 

 

آموزش تصویری در آپارات(کلیک کنید)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.